środa, 18 grudnia 2013

25 faktów o mnie

Heeej! Dziś przychodzę do was z postem o mnie - będzie to 25 faktów, dzięki którym będziecie mogli dowiedzieć się czegoś o mnie ;>



1. Jestem fanką butów emu, szczególnie brązowych.
2. Nie mogę wytrzymać bez jedzenia nawet godziny, haha.
3. Uwielbiam Eminema, mogę go słuchać na okrągło.
4. Naleśnikiii *u*
5. Ulubione owoce: kiwi, maliny, mandarynki.
6. Jestem leniwa, nienawidzę sprzątać.
7. Ulubiony krem: Neutrogena z maliną nordycką, idealna na zimne dni :>
8. Nigdy nie byłam za granicą ;/
9. Mam swoje ulubione blogi: Lucy, Monile oraz blog szafeczka.com : )


10. Chodzę do 2 klasy gimnazjum.
11. Mam lek wysokości.
12. Całkiem dobrze się uczę, przynajmniej tak mi się wydaje :D
13. Nie cierpię fizyki, matematyki, geografii.
14. Uwielbiam robić zdjęcia i malować.
15. Mam aska i photobloga ; )
16. Kocham koszule, szczególnie te w kratę.
17. Mam siostrę dwa lata starszą ode mnie.
18. Mam dwa słodkiee chomiki , haha.
19. Kocham czytać  bloga Ebby Zingmark.
20. Ulubiony piłkarz : Leo Messi <3


21. Nie mam chłopaka.
22. Noszę soczewki.
23. Ulubione książki: Intruz, Ostatnia piosenka i Igrzyska Śmierci.


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Mamy ze sobą coś wspólnego? : )
To. do następnego! : )




1 komentarz:

  1. Trochę się o Tobie dowiedziałam. Ja też bardzo lubię maliny <3 Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń